Provocare – escaladare – decizii

0

„Cucerirea Everestului” este un eveniment „hands on” în care participanţii se confruntă cu o provocare neobișnuită, dar în contextul unor situaţii familiare mediului de muncă: lipsa aparentă de resurse, deadline-uri agresive, oportunităţi și ameninţări, necesitatea de a lua decizii rapide, presiunea timpului, anxietate, limite fizice și multe altele. Programul este o simulare de business pentru managementul timpului și luarea deciziilor, în care elevii au fost nevoiți să se organizeze și să “escaladeze” în siguranță cel mai înalt punct de pe Terra.

Povestea la care au luat parte participanţii este una bazată pe fapte reale. Visul lui John Power, un miliardar excentric și un împătimit al muntelui, este de a cuceri Everestul. După numeroase încercări, un accident nefericit face ca acest obiectiv să fie imposibil de atins. Însă pasiunea pentru munte rămâne și se hotărăște să-și îndeplinească visul răsplătind echipele curajoase care reușesc să stea cel mai mult pe vârf și care se întorc nevătămate din această ascensiune. Folosind metoda învăţării experienţiale, acest program reușește să schimbe atitudini și comportamente. Rezultatul obtinut: cunoașterea reciprocă mai bună a membrilor echipei și omogenizarea comunicării între ei, înţelegerea relaţiei membru-echipă, dezvoltarea gândirii strategice, consolidarea și motivarea întregului grup.

1 2

3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

About Author: Voluntarul de Serviciu